dilluns, 3 de juny de 2013

Coixí-funda per la Stokke

Coneixeu la trona Stokke?
És una trona evolutiva fantàstica, perquè els nens l'utilitzen fins ben 
grans, i de fet, es converteix en cadira pels adults.
La Mª Àngels ens va encarregar un coixí-funda nou per la seva 
trona, perquè el que tenia s'havia gastat i trencat després de tant rentar-lo.
Ens va donar carta lliure amb els colors i la tela, només ens va demanar que fos 
divertida. El resultat li va encantar. I a nosaltres ens encanta cosir 
coses noves :)








Us agrada????

Fins aviat!!!


7 comentaris:

  1. hola! quina tela mes original, es molt maca!
    petons

    ResponElimina
  2. M'encanta!!!! La tela es ideal per peques amb els seus pingüins.

    ResponElimina
  3. Fantàstica la roba i la utilitat de la trona!!!

    ResponElimina
  4. Ha quedat xulíssima!!!!!!! Petons

    ResponElimina
  5. Molt divertida, uns colors força vius. Una abraçada

    ResponElimina
  6. M'encantaaaa! ha quedat xulissima! m'heu donat una idea, pq a casa tenim la funda força gastadeta...i tmb m'encanta la vostra nova imatge del blog, és...DELICIOUS!!!

    ResponElimina
  7. M'encanta!!! Les meves també estan una mica cutres...les hauria de renovar!!!

    ResponElimina